poniedziałek, 18 grudnia 2017

Szybki post o włosach, nowa pielęgnacja

Witajcie, kochani!
Postanowiłam szybciutko dodać posta o tym, co zmieniłam w ostatnim miesiącu w pielęgnacji włosów i jak to na nie wpłynęło.
Od wakacji zaczęłam stosować czarny szampon z Gliss Kur, który sprawdzał się całkiem nieźle.
Jako odżywki bądź maski używałam bardzo losowych produktów. Miałam tą maskę Biowax do włosów wypadających, maskę Wierzbicki &Schmidt, którą bardzo lubiłam, odżywkę L'Oreal Elseve moc olejków, która z kolei zabójczo pachnie, i jest to mój ulubiony zapach na włosach.

Jednak zupełnie przypadkowo odkryłam trio kosmetyczne, które robi rewolucję na mojej głowie, i wydobywa z moich włosów dosłownie 100% ich możliwości jeśli chodzi o blask, miękkość i kondycję. A co najśmieszniejsze, odkryłam je zupełnie przypadkiem. Będąc w podróży zorientowałam się, że nie wzięłam ze sobą przygotowanej reklamówki z kosmetykami do kąpieli.
Musiałam udać się do pobliskiej Biedronki by na szybko kupić cokolwiek, co mogłoby mnie poratować. W pośpiechu chwyciłam za Gliss Kur'a, a ponieważ nie było czarnego, wzięłam ten żółty.
Znalazłam też jednorazowe odżywki w saszetkach Gliss Kur, fiber teraphy. Zmierząjąc już do kasy dostrzegłam pojemnik z wymieszanymi kosmetykami z promocji i wypatrzyłam maskę do oczyszczania skóry głowy z Marion. Jak się sprawdziły?





Już po pierwszym użyciu tych kosmetyków razem, odczułam niesamowitą lekkość, oczyszczenie i miękkość włosów. Woda spływała po nich jak po gładkiej tafli, były śliskie, mocno nawilżone. Po wysuszeniu stanowiły jedną, lejącą się masę, były błyszczące, bardzo miłe w dotyku. Po użyciu maski włosy dłużej są świeże, co u mnie jest dużym sukcesem - moje włosy szybko się przetłuszczają, do tego są ciężkie i oklapnięte przez to. Włosy wyglądają i zachowują się o niebo lepiej. Każdy z tych produktów mogę z powodzeniem polecić, ale szczególnie zalecam Wam stosowanie ich razem.
Więc to ogromne zaskoczenie, że zupełnie przez przypadek trafiłam na idealne produkty i idealną pielęgnację dla swoich włosów! :) Będę ją stosowała na pewno przez cały okres okres zimowy

Buziaki! :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz