wtorek, 5 grudnia 2017

Dlaczego blog się zmienił? Poszłam w innym kierunku .. ;>

Witajcie, Kochani!
Jak zapewne zdążyliście zauważyć, blog się bardzo zmienił pod kontem tematycznym.
Odbiega znacznie od pierwotnej koncepcji, która kręciła się w okół odżywiania, zdrowej żywności, ćwiczeń, motywacji fitness. Dlaczego tak się stało i czy oznacza to, że przestałam być fit, szukać zdrowych produktów i uprawiać sport?

Absolutnie nie!
Jeżeli obserwujecie mnie na instagramie ( @jennys792 ) wiecie, że jest zupełnie odwrotnie. Częściej dodaję tam informacje na temat tego,co jem oraz jak ma się moja sylwetka na bieżąco.
Korzystając z okazji chciałabym serdecznie zaprosić do zaobserwowania mnie na instagramie ;)

Poszłam w innym kierunku - kosmetyki, makijaż.
Na pewno będę teraz znacznie częściej przemycać tutaj recenzje kosmetyków, pielęgnację oraz kolorówkę, którą testuję. Nie obędzie się bez pięknych zdjęć makijaży oraz produktów.
Mam w planach zakup sprzętu fotograficznego i oświetlenia, więc póki co nie pojawiają się zdjęcia, ze względu na ich niewystarczającą jakość która nie zadowala mnie.




Cierpliwości - już niebawem wszystko będzie dopracowane.

Zachęcam również do odwiedzenia mojej strony na fb - JennyS MAKEUP ARTIST na której znajdziecie przykładowe makijaże mojego wykonania, można też za pomocą tej stronki zapisać się na makijaże świąteczne, karnawałowe, studniówkowe ;) Przed nami sezon na kolorowe i błyszczące stylizacje!



W następnym poście pojawią się zdjęcia mojego niezbędnika do karnawałowych, zimowych makijaży, czyli to, czego nie może zabraknąć wizażyście przy tworzeniu wieczorowego looku!

Posty o tematyce fit również będą się pojawiać, szczególnie przy okazji Świątecznego menu oraz ćwiczeń przygotowujących do wyjścia w  Sylwestrowej szałowej kreacji!
Pokażę się w mojej kreacji oraz w kilku sukienkach, które rekomenduję na takie wyjście.
Kolejnym moim planem są stylizacje Wigilijne oraz na rodzinne spotkania przy stole.

Na dziś to by było wszystko,
Buziaki! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz