poniedziałek, 21 stycznia 2019

Wyprzedaż Biedronki - kosmetyki, akcesoria do domu

Witajcie, Kochani!


Ostatnio nieźle przymroziło, więc jedyne na co ma się ochotę to gorąca herbata i ciepłe skarpetki - w moim przypadku ten zestaw to zimowy must-have :)

Na osłodę nasze ukochane supermarkety Biedronka przygotowały wyprzedaż, która nie jest jakoś mocno nagłośniona ale mamy tam (według tego co jest napisane na wiszących karteczkach na półkach z przecenami) aż do 85% tańsze produkty. I zgodzę się z tym, zważając na to że ceny niektórych kosmetyków zaczynają się od 0,99 groszy. Natrafiłam na tą promocję zupełnie przypadkiem, będąc na zakupach z moją mamą. Zauważyłam, że są w promocji jej ulubione płyny do mycia naczyń i sodowe odtłuszczacze ekologiczne firmy Frosh. I wtedy zaczęło się szukanie bo były aż trzy wielkie regały przecenionych towarów.


Zima dla mnie upływa pod znakiem regeneracji i pielęgnacji. Akurat weszłam w taki okres, w którym włosy, skóra, paznokcie a także mój organizm od środka są mocno przeciążone ciągłymi stylizacjami,zabiegami i ciężkim jedzeniem. Dlatego ucieszyłam się, że będę mogła zakupić spory zapas takich rzeczy codziennego użytku, do higieny i pielęgnacji.

1. Produkty do pielęgnacji twarzy i ciała


Maska matująca Back to nature, którą kupiłam ze względu na to, że używałam już świetnego peelingu enzymatycznego tej marki. Jestem ciekawa jakie będzie działanie tej maski i czy również tak pięknie wygładzi mi buzię. Wspomniany peeling opisałam w poprzednim poście o podsumowaniu 2018. Cena maski - 6,50 zł (wcześniej ok.12 zł)


Maska Be beauty Dermonight na noc z kawiorem - wygładzanie. Ta seria bardzo mocno przykuła moją uwagę, zakupiłam również żółtą wersję z witaminą C. Cena jednej maski to 2,99 zł

Kolejne maski z Be beauty - tym razem Peel-off metaliczne, niebieska kojąca oraz srebrna oczyszczająca. Mam już jedną maskę z tej serii - Rosegold regenerująca. Jestem z niej zadowolona, ma delikatnie odświeżające, zmiękczające działanie. Łatwo odchodzi od twarzy, ma piękny zapach perfum. Cena to 2,99 zł


Maska premium w płachcie Odmłodzenie - wersja karnawałowa. Używałam jej w okresie Świątecznym 2 razy i bardzo mi się spodobała. Mocno nawilża, napina skórę. Cena to 2,99 zł


Coś, czego jestem niezmiernie ciekawa i jedyna rzecz z makijażu, czylli Vollare baza matująca pod makijaż. Naturalna, oczyszczająca, long lasting. Kiedy zużyję moją ulubioną bazę z Wibo Unicorn Tears, zabiorę się za testowanie tej. Cena to 6,50 zł


Maska w płachcie, której wcześniej nie widziałam w Biedronkach. Firma Muju, koreańska. Ma działać rozświetlająco, również jestem bardzo ciekawa działania tego produktu, zwłaszcza, że nie jest to typowy produkt Biedronkowy tylko coś innego. Cena: 4,99 zł


Mgiełka do ciała Karambola/Gruszka Allvernum. Nie znam tej marki kosmetyków, dlatego chciałam sprawdzić jak się ta mgiełka spisze. Ma delikatny, gruszkowy zapach i fajnie odświeża, nie wyczułam w niej alkoholu, którego nie lubię w takich produktach (jak np. mgiełki Avonu, które wysuszają). Cena to 3,99 zł


Dezodorant męski L'Oreal XXL, kupiłam go bo lubię takie konkretne antyperspiranty, które długo utrzymują świeżość, a te męskie są moim zdaniem dużo lepsze od damskich wersji :) Kosztował mnie 4,99 zł

Kupiłam jeszcze kilka innych masek do twarzy, są na zdjęciach zbiorczych na górze posta, ceny to od 0,99 groszy do 5 zł.

2. Produkty do włosów i paznokci, których jest już troszeczkę mniej ;)

Cleaner Be beauty do przemywania paznokci przy manicure hybrydowym. Nigdy nie miałam Cleanera żadnej innej firmy niż Semilac i zobaczymy jak będzie z jego jakością. Hybrydy z Biedronki są świetne i bardzo je polecam. Kosztował mnie 1,89 zł


Szeroki i dość mocno ścierający pilnik do paznokci, idealny do spiłowywania topu hybrydowego oraz formowania kształtu przedłużanych paznokci. Kosztował 0,99 groszy


Również po 0,99 groszy były takie oto produkty do wykonywania  zabiegu laminowania włosów. Wzięłam obydwa rodzaje, są to  2 saszetki na 2 aplikacje. Nigdy wcześniej nie wykonywałam takiego zabiegu i za tą cenę grzech nie spróbować.


Maska do Włosów L'Oreal Elseve magiczna moc olejków - kocham tą serię i jej zapach, jest taki wyrafinowany, świeży, kwiatowy. Maska wyniosła mnie 4,99 zł

Z kosmetyków do włosów kupiłam jeszcze suchy szampon Schauma, który jest na zbiorowym zdjęciu na górze posta. Kosztował 3,49 zł

3 .Produkty do codziennej higieny i akcesoria pielęgnacyjne


 Celulozowe gąbeczki do oczyszczania twarzy, pakowane po 4 sztuki, w cenie 0,99 groszy za paczkę


Trymery do twarzy i brwi Wilkinson - chyba najdroższy mój zakup ale szukałam czegoś takiego, więc się skusiłam, 9,99 zł

Chusteczki do odświeżania ciała z ekstraktem z aloesu, wzięłam kilka paczek na zapas,  2,19 zł za paczkę.


Chusteczki do higieny intymnej, do demakijażu pakowane oddzielnie (20 sztuk) oraz nawilżane chusteczki odświeżające dla dzieci. po 0,99 groszy za paczkę, również kupiłam spory zapas


Plastry do depilacji, często ich używam i bardzo je lubię, równie dobre co plastry Joanna oraz Veet, kupiłam po 2 paczki tych do depilacji twarzy oraz ciała. Cena: 2,19 zł

4. Akcesoria dekoracyjne do domu


Wieszaki do powieszenia na ścianę metalowe, w kształcie flaminga oraz z napisem Welcome, cena była po prostu śmieszna bo aż 2,49 zł :D Było więcej wzorów w innych kolorach, np Kaktusy i inne napisy. Ja wybrałam te dwa


Prześliczny obrazek z koralikami w środku z bardzo fajnym, pozytywnym przekazem. Wygląda naprawdę stylowo, kosztował jedyne 4,99 zł


Duży kubek szary melanż z serduszkiem (złotym, czego na zdjęciu niestety nie widać). Zakochałam się w nim, i niestety pierwszy egzemplarz mi się stłukł podczas pakowania tych wszystkich zakupów więc wróciłam się po kolejny. Były 2 sztuki w takim kolorze, dlatego miałam szczęście, cena to 4,99 zł.

I to już wszystko, co kupiłam na promocji. Jest tego trochę, ale ze względu na naprawdę niskie ceny warto było uzupełnić swoje zapasy, na pewno starczy mi teraz produktów na długie miesiące. Dodam, że daty przydatności kosmetyków w większości są do roku 2020, więc nie są to przeterminowane rzeczy. Chociaż nie ręczę za wszystko, ja sprawdzałam i to, co kupiłam jest ważne jeszcze długo :)

Pozdrawiam wszystkich moich czytelników i wysyłam do Waszych Biedronek, warto spojrzeć czy jeszcze coś ciekawego możecie tam 'wyhaczyć'.

Buziaki :*

1 komentarz:

  1. Świetne rzeczy ;) u mnie wszystko zostało wyprzedane w oka mgnieniu ;/

    OdpowiedzUsuń