czwartek, 15 grudnia 2016

Świąteczna zapowiedź! ;)

Witam Was Kochani!
Czujecie już magię Świąt? Ja coraz mocniej. Uwielbiam ten czas, kiedy wszędzie słychać kolędy i świecą kolorowe lampki. Dlatego z okazji tego niezwykłego okresu w roku przygotowałam niespodziankę, będzie to czas wzmożonej pracy u mnie.


Kraków wieczorem w okresie świątecznym jest piękny! <3
Ogromne choinki i niesamowite efekty świetlne na Rynku są warte zobaczenia. Tak samo jarmark Bożonarodzeniowy, który znajduje się za równo na Rynku głównym jak i pod Galerią Krakowską.

Mimo to cieszę się, że już 21 grudnia wracam do domu z Krakowa. Mam mnóstwo pierogów i uszek na zamówienie do ulepienia. Postanowiłam też, że dodam aż 3 świąteczne posty!
Jeden z nich będzie makijażowy - makijaż na Wigilijną kolację lub świąteczne spotkania rodzinne.
Drugi będzie modowy - stylizacje Świąteczna oraz Sylwestrowa.
Ostatni, trzeci post dotyczyć będzie tego, co można bezpiecznie dla figury zjeść w święta, czego unikać i jak nie przytyć podczas tego okresu przesyconego przysmakami. Mam nadzieję, że będziecie śledzić bloga i zostaniecie ze mną!
Wrzucam kilka pięknych zdjęć Krakowa oraz swoje zdjęcia z minionych Świąt.
















Dwa ostatnie to troszkę skromniejsze zdjęcia dekoracji Strzeleckiego Rynku oraz moja zeszłoroczna domowa choinka ;)

Dajcie znać czy chcecie fotorelację wykonaną przeze mnie z najpiękniejszymi Krakowskimi dekoracjami i miejscami!

Buziaki :*








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz