sobota, 11 stycznia 2014

Zdrowe i pożywne śniadanie.

Śniadanie to podstawa! - Tak, moje kochane, to nie jest mit. To co zjemy rano ma wpływ na nasze funkcjonowanie i samopoczucie przez całą resztę dnia. Dlatego nie omijajmy śniadań, ale też nie obciążajmy się tłustą jajecznicą albo tostami ociekającymi serem. Mam propozycję bardzo korzystnego śniadanka, które właśnie dzisiaj przyrządziłam :)

Sałatka z Roszponki:
- Pokrojona łodyga selera naciowego,
- pół czerwonej i pół pomarańczowej papryki
- ser feta krojony w kosteczkę,
- ząbek czosnku,
- listki sałaty Roszponki.
Wszystko wymieszać i polać olejem sezamowym.
Można dodać kilka orzechów włoskich i laskowych. Do tego pół bułeczki z pestkami dyni.
Proponuję popić sokiem marchewkowym - uwaga! Najlepszy sok marchwiowy znalazłam w Lidlu, zawiera aż 55% czystej marchwi a kosztuje jedyne 89 gr.



Druga rzecz którą dzisiaj poruszę, to kosmetyki wyszczuplające, antycellulitowe itd.
Nigdy w nie nie wierzyłam ale postanowiłam wypróbować w połączeniu z dietą i ćwiczeniami. Zakupiłam w drogerii Rossmann wcale nie najtańszy produkt, Tołpa planet of Nature - naturalny wyszczuplający żel-krem antycellulitowy. Będę go stosować regularnie, raz dziennie po ćwiczeniach. Efekty opiszę kiedy skończy się zawartość jednego opakowania :)






3 komentarze:

  1. Mmmm jakie pyszne śniadanko:D Ja nienawidzę papryki bleee, ale reszta pycha:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam papryka jest bardzo dobra :)

      Usuń
    2. Ale nie każdy lubi, znam dużo osób które nie lubią papryki :D

      Usuń